De belangrijkste voordelen op een rijtje:

• Aanzienlijk lagere kosten terwijl de toepassingen veel uitgebreider 
• zijn;  • 
• Geen fysieke telefooncentrale nodig (zeer kostenbesparend);
• Zeer efficiλnte en tijdbesparende receptionisten software;
• Bijzonder interessante toepassingen voor o.a. Call Centers en 
• Customer Support afdelingen;
• Uiterst betrouwbaar (99.99% uptime); 
• Gebruiksvriendelijk;
• Beschikbaarheidsgaranties;
• Over de hele wereld inloggen op je eigen locale telefooncentrale;
• Onderling gratis bellen tussen netwerk abonnees (kantoren,thuis
• en Flexwerkers)wereldwijd;   
• Direct inzicht in telefoongebruik en gesprekskosten;
• Flexibel en schaalbaar;
• Nummerbehoud mogelijk;
• Volledige online controle over uw  telefonie netwerk en uitgebreide
• management informatie.
• Geschikt voor eenmanszaken tot en met multinational als door
• vakkundig maatwerk van SIT VoIP Solutions B.V.

Maatwerk advies, offertes of meer specifieke informatie over VoIP telefonie kunt u aanvragen via onze contactpagina.

LOGIN

Bestel en beheer centrale
portal.sitcs.nl

Online gesprekskosten
gesprekskosten.sitcs.nl

Online ondersteuning
support.sitcs.nl

NIEUWS

Eenmalige VoIP tarieven verlaagd

VoIP portal uitgebreid

Gesprekskosten online beschikbaar

PARTNERS

partners